داغ انتخاباتی:حمایت خانه کارگر استان یزد  از وزیری هامانه  کاندیدای نمایندگی مجلس نهم حوزه یزد و صدوق


خبرهای داغ انتخاباتی یزدفردا :خانه کارگر استان یزد با صدور  بیانیه‌ای به مناسبت نهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی، ضمن دعوت از کارگران برای حضور پرشور آنان در انتخابات، حمایت خود را از کاندیداتوری مهندس سید کاظم وزیری هامانه  اعلام کرد.

به گزارش یزدفردا :متن بیانیه به شرح ذیل است:

وصیت من به ملت شریف آن است که در تمام انتخابات در صحنه باشند.((امام خمینی (ره))

بنیانگذارجمهوری اسلامی با استعانت از مکتب صیانت بخش اسلام، حماسه بزرگی را در عصر مادیگری آفریده، نظامی را بنیان نهادند که مبتنی بر آراء و خواست عمومی بود. رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر دو کلمه جمهوریت و اسلامیت نظام تاکید فرمودند و هرگز اجازه ندادند یک کلمه از آن کم یا کلمه ای بدان اضافه شود. آنگاه ملت بزگوار ایران اسلامی در یک رفراندوم با شکوه در آن صحه گذاشت ومتعاقب آن مجلس به عنوان اراده مردم ویکی از ارکان نظام اسلامی، نقش بسیار مهمی را در سرنوشت جامعه ایفا نمود. مجلس مقتدر و با حیثیت، آبروی کشور بوده و مناسب ترین بستر برای توسعه می باشد و به عنوان نماد مردم سالاری دینی موزد علاقه و پذیرش مردم خواهد بود.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن گردن نهادن همه به نتیجه انتخابات و قوانین منبعث از آن بوده و حاکمیت ملی در عرصه سیاسی به ویژه مساله انتخابات با حضور گسترده و مشارکت کلیه شهروندان تجلی پیدا می کند و این در گرو برقراری شرایط آزاد و برابرجهت تبلیغات همه کاندیداهای نمایندگی است.

همواره ثواب این بوده و هست که بزرگان، مسئولین و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تدابیری اتخاذ نمایند که با توجه به شرایط موجود کشور، تمام جریان ها و گروه های وفادار به نظام اسلامی و نخبگان همت خود را صرف جلب مشارکت مردم در انتخابات نمایند.متاسفانه امروز از جوانب مختلف و با انگیزه های گوناگون سعی می شود مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند.در شرایط حاضرهر گونه تفکری که به عدم مشارکت مردم منجرشود محکوم است.

به  فرموده مقام معظم رهبری:

 ((مجلس مظهر آراء مردم در اداره این نظام است))

انتظار داریم مردم بزرگوار به ویژه کارگران شریف با حضور پر شور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که 12 اسفند ماه 1390 برگزار خواهد شد شرکت نمایند. لذا ضمن احترام به دیگر نامزدها پیشنهاد می گرذذ به کاندیدای منتخب تشکلات کارگری در حوزه انتخابیه شهرستانهای یزد و صدوق آقای مهندس سید کاظم وزیری هامانه رای دهند

                                                                  خانه کارگر استان یزد

عبادت به جز خدمت خلق نیست 

تصویر بیانیه خانه کارگر استان یزددر خصوص انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در اینجا ببینید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا